Неправилно – правилно

  • БИТИ ИСТОГ МИШЉЕЊА Исто мислити или саглашавати се
  • БРИНЕ МЕБринем се
  • КОЛИКО ЈЕ СТАРА ОНА ЖЕНА Колико је година оној жени
  • ДЕТЕ МИ ЈЕ СТАРО ШЕСТ МЕСЕЦИ Детету ми је шест месеци
  • ПАР РЕЧИ (ДАНА, МЕСЕЦИ…)Неколико речи (дана, месеци…)
  • ЗАХВАЉУЈЕМ СЕ (НА ПАЖЊИ)Захваљујем (на пажњи)
  • ИМА ЛИ ШТА ЗА ЈЕСТИ Има ли шта за јело
  • ИНТЕРЕСУЈЕ МЕИнтересујем се
  • ЈОШ УВЕКЈош
  • ВЕСЕЛИ МЕ Веселим се
  • ДА ЛИ ЈЕ ВОДА ЗА ПИТИДа ли је вода за пиће
  • ТО ЈЕ ЗА БАЦИТИ То је за бацање
  • УЗЕВШИ ТО У ОБЗИРУзимајући то у обзир
  • УСПЕЛО МИ ЈЕУспео сам
  • ЧУДИ МЕ ШТО ОНА НЕЋЕ ДА ДОЂЕ Чудим се што она неће да дође
  • СПРЕЧИЛИ СУ ИХ ДА НЕ ОТПУТУЈУ Спречили су их да отпутују
  • ДОСТАВИТИ ИЛИЋ МИЛАНУ Доставити Милану Илићу
    Учитељица Гоца
Оставите одговор

