Имамо план

Шта мисле ученици другог разреда о штедњи?

Пројекат: Финансијско образовање – „Штедим, више вредим“

Пројекат је започет од почетка школске 2012/13.године под другачијим називом,  назив „Штедим, више вредим“ добио је после семинара „Одговорно живљење“.

ОПШТИ ЦИЉ

Упознавање ученика са новим стиловима живота – „Одговорно живљење и финансијско обарзовање“ , у сврху јачања слике о себи, развијања одговорности, доношења правих и правилних одлука у животу, планирање будућности , кроз јачање имунитета, емоционалне и финансијске писмености;

СПЕЦИФИЧНИ ЗАДАЦИ

– Оспособљавање  ученика за разумевање, доживљај и тумачење   идеје одговорног живљења – учити децу да живе одговорно  задовољавајући своје потребе, које не угоржавају задовољавање туђих потреба;

– Ја поруке – као позитиван утицај на промену неочекиваних облика понашања

– Оспособљавање ученика да уоче везу између наших мисли и емоција и како маше мисли утичу на наш емоционални живот

– Доношење одлуке – преузимање одговорности;

– Морамо имати визију – шта желимо у животу

– Јачање самодисциплине

– Оспосбити ученике да разумеју да је задовољавање физиолошких потреба неопходно, али да је креативно испољавање – неопходна надградња ;

– Научити децу да испољавају своје емоције

– Оспособити их да самопроценом утврде да ли су срећни, и уколико нису, да је потебно нешто мењати увођењем нових навика;

– Донео сам одлуку да штедим;

– Када штедим, сигуран сам,

– Препознавање приоритета и прављење финансијског плана

КОРЕЛАЦИЈА СА САДРЖАЈИМА НАСТАВНИХ ПРЕДМЕТА

Знам шта значи одговорно живљење, спреман сам да променим лоше навике и понашање… Развио сам позитивну слику о себи, верујем у себе, стекао сам сигурност, одговоран сам, а то значи имам будућност, уштедео сам новац за задовољавање својих потреба…

ДОПРИНОС  РАДА УНАПРЕЂИВАЊУ ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОГ РАДА

– Упознавање са пројектом „Одговорно живљење“

– Прављење календара активности по месецима

– Штедим новац за…

– Штедим: новац, струју, воду.. одговорно живим

– Одговорно праћење реализације планираних активности – самокритичност

– Снимање филма као сублимација свих раније планираних и реализованих активности одговорног живљења и штедње…

– Нећу престати да се финансијски образујем, нећу престати да штедим…желим да имам сигурну будућност..

– Маркетинг: желим да поделим своја искуства и знања са другима, зато све објављујем у локалним медијима, на сајту школе, огласној табли, на блогу, на едукативној страници ФБ

РЕЗУЛТАТ

Активности су доприносиле сталном подстицају креативности код ученика, развоју истраживачког духа, толеранцији, одличним сарадничким, кооперативним и интерактивним односима међу ученицима, без обзира на разлике , као и са осталим актерима О-В рада.

ГЛАВНИ КОРАЦИ У ПЛАНИРАЊУ И РЕАЛИЗАЦИЈИ

  • Планиране активности: Школски развојни план и Годишњи план и програм школе
  • Упознавање ученика са циљевима и задацима наших планираних активности
  • Мотивисаност ученика за учешће у различитим облицима, манифестацијама, акцијама у локалној средини
  • Штедња на свим нивоима као вид залога за будућност
  • Радионице
  • Оплемењивање учионичког простора и ходника и дворишта
  • Приређивање изложби дечијих радова
  • Учешћа на конкурсима
  • Организовање различитих приредби

Реализоване  активности о штедњи налази се на овом блогу,  групи  УЧИТЕЉИЦА ГОЦА – ОДЕЉЕЊЕ ДРУГО  и страници ЕНИГМА 2004.

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s